آیا آسیب کلیه به طور منظم به هماچوری آزاد می شود؟

دو شنبه 20 آذر 1396
ن : lafee

آیا آسیب کلیه به طور منظم به هماچوری آزاد می شود؟

"خواهر من CKD است. در حال حاضر او هماتوری را تجربه می کند. من می دانم که این امر با یک فرد مبتلا به بیماری کلیوی رایج است، اما آسیب کلیه به طور عادی برای رفع هماچوری ریشه می کند؟ و یا چه چیزی ما منتظر دیدن در آینده نزدیک؟ "

هماچوری وقتی فردی مبتلا به بیماری کلیوی می شود، چگونه ظاهر می شود؟
هماچوری کلیه به هماچوری از گلومرول اشاره دارد که به صورت بالینی با خون ساده ادرار یا خون ادرار با پروتئینوری مشخص می شود.

پاتوژنز هماچوری کلیه در جامعه پزشکی در حال حاضر اعتقاد بر این است که مربوط به سیستم ایمنی بدن است. به این معنی که مجتمع های آنتی ژن آنتی بادی در غشاء زیر بغل گلومرول و منطقه مزانژی قرار می گیرند، و مانع از فیلتر شدن غشاء زیر بغل گلومرولی را از بین می برند، در عین حال منجر به تکثیر سلول های مزانژی و ماتریس مزانژی می شود. این علت هماچوری کلیه است.

آسیب کلیه به طور عادی برای رفع هماچوری به طور عادی بازمیگردد؟
اگر درمان کامل نباشد یا بهترین زمان درمان را از دست بدهد یا روش درمان اشتباه باشد، هماچوری مکرر ظاهر خواهد شد. در این مورد، این بیماری نمی تواند کنترل موثر داشته باشد، در نهایت منجر به بیماری کلیه کلیه می شود.

بنابراین، نتیجه درمان از هر مورد متفاوت است، زیرا روش های درمان و زمان درمان متفاوت هستند.

از طرف بیماران مبتلا به بیماری کلیه با هماچوری، می توانیم به شما بگویم که برای درمان هماچوری به طور کل، باید غشاهای فیلتراسیون گلومرولی را تعمیر کنید تا گلبول های قرمز خون نشت کنند. در پکن Tongshantang بیمارستان TCM، داروهای چینی به عنوان دستور العمل های اصلی برای کمک به تعمیر بافت های بیمار کلیه و بازگرداندن عملکرد کلیه برای تحریک آنها دوباره کار می کنند استفاده می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی و ایمونوتراپی با هم استفاده می شود. همراه با بافت کلیه بازسازی شده و بهبود عملکرد کلیوی، سلول های قرمز خون می توانند از طریق نشت به ادرار برای کنترل هماچوری ریشه ای متوقف شوند.

آیا هماچوری را در بیماری کلیوی، به ویژه در نفروپاتی IgA تجربه می کنید؟ اگر میخواهید اطلاعات بیشتری درمورد پزشکی Osmotherapy و میکرو چینی پزشکی و ایمونوتراپی برای آن به طور کلیدی درمان کنید، لطفا از گزارش های پزشکی فعلی به kidneyfailurecn@hotmail.com مطلع شوید یا پیام زیر را در زیر بخوانید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/blood-urine/5922.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا آسیب کلیه به طور منظم به هماچوری آزاد می شود؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.